UUEST X-TRAILIST TÄPSEMALT

Kujundus

Uue X-Traili kujunduse eesmärk on ühendada moodsa maasturi siledad ja stiilsed jooned tüüpilise linnamaasturi jõulise olekuga. Eelmise põlvkonna karmide, neljakandiliste joonte asemel on uuel X-Trailil esmaklassiline dünaamiline välimus.

 

Vormitud jõulised jooned moodustavad iseloomuliku silueti, mida raamivad elegantsed kumerused ja kõrged rattakaared. Siluetti ilmestab mitu Nissanile ainuomast elementi, nagu bumerangi kujuga tagatuled, struktureeritud esituled koos LED-päevasõidutuledega ja iseloomuliku kujuga D-piilar. LED-esituled, millesse on ühendatud nii kaug- kui ka esituled, kuuluvad kõrgema varustustasemega mudelite standardvarustusse. 19-tollised valuveljed annavad uuele X-Trailile aukartustäratava välimuse.

 

Salongi ilmestavad sellised preemiumklassi omadused nagu kroomitud, geomeetrilised metallik ja Piano Blacki värvi viimistluselemendid. Avarasse salongi saab lisada kaks istet ning siis on auto juba seitsmekohaline.

 

Praktilisust lisavad tagumised küljeuksed, mis avanevad palju rohkem kui tavaliselt - peaaegu 80°. Peale mugava juurdepääsu lihtsustab see lapse turvatooli paigaldamist ja eemaldamist. Keskmine istmerida on tehtud mugavamaks - põlveruum on suurem tänu pikemale teljevahele ja uutele esiistmetele, mille seljatoed on rohkem vormitud.

 

Keskmise rea istmeid saab kallutada ja ette-taha nihutada ning kui autol on ka kolmas istmerida, saab selle pakiruumi suurendamiseks ette klappida.

 

Kasulikeks omadusteks on näiteks mahukas, istmete vahele paigutatud konsoolilaegas, mis on nii suur, et sinna mahub näiteks iPad või 10-tollise ekraaniga tahvelarvuti.

 

Juba eelmist mudelit iseloomustanud universaalsust on uues X-Trailis täiendatud nutika ja uuendusliku kahetasandilise pakiruumi põrandaga, mis annab paindlikud hoiuvõimalused. Ühe lihtsa käeliigutusega saab pakiruumi jagada ülemiseks ja alumiseks tasandiks. Kõige ülemises asendis on selle kandevõime 10 kg ja kõige alumises 75 kg. Selline jagatud pakiruumilahendus võimaldab näiteks lapsekäru ja suuremad asjad paigutada alla ning väiksemad ja kergemad esemed peale.

 

Peale selle on juurdepääs pakiruumile nüüd nii lihtne, kui see üldse olla saab, sest elektrilist tagaluuki on võimalik juhtida kaugjuhtimise teel.

 

Tulemuseks on dünaamiline kooslus edumeelsest väliskujundusest ning ruumikast, funktsionaalsest ja kvaliteetsest salongist.

 

Tehnoloogia

Kui uus X-Trail järgmisel aastal müügile jõuab, saab sellest üks täiuslikematest autodest maanteel. Täielikult ühendatud X-Trail on esimene mudel, milles kasutatakse kõige uuema põlvkonna NissanConnecti autosisese navigatsiooni-, teabe- ja meelelahutussüsteemi eeliseid. Juhtide käsutuses on kõikehõlmav valik abisüsteeme, mis koos moodustavad X-Traili Nissani turvakilbi süsteemi.

 

Ja nagu Nissanilt on harjutud ootama, tagavad kõik need omadused praktilised eelised, et suurendada nii juhi kui ka kaasreisijate mugavust.

 

Uus NissanConnect on üks parimaid näiteid Nissani tehnoloogilistest uuendustest. NissanConnecti värskeimasse versiooni on integreeritud nutitelefonide ühilduvus, et omanikud oleks välismaailmaga ühendatud kõikjal, kuhu tee neid viib. Uus NissanConnect sobib ideaalselt uude X-Traili, tagades 7-tollise värvilise puuteekraani kaudu juurdepääsu eri rakendustele, mis hõlmavad muusikat, sotsiaalvõrke, meelelahutust ja reisimist.

 

Uue põlvkonna satelliitnavigatsioonisüsteem integreerub Google®-iga, et pakkuda palju kasulikku teavet alates ilmateadetest lõpetades tanklate, hotellide, restoranide ja paljude teiste huvipunktide asukohtadega. Juba populaarseks muutunud funktsioon Send-To-Car võimaldab juhil reisi kodus planeerida ja saata koostatud plaani vaid ühe nupuvajutusega auto NissanConnecti süsteemi. Süsteemis on ka heli voogedastus Bluetoothi kaudu ja mobiiltelefoni ühilduvus, samuti lisapistikud ja USB-pordid.

 

Peale mobiiltelefoni integreerimise võimaldab süsteem heli voogedastust Bluetoothi kaudu. Juhi käsutuses on ka üks kõige täiuslikematest näidikuekraanidest, mille 5-tollisel TFT värvilisel ekraanil on ei vähem ega rohkem kui 12 vaheldatavat graafilist ekraani soovituste ja hoiatuste andmiseks juhile. Juht saab kasutada selliseid funktsioone nagu keskmised ja hetke kiirused, üksikasjalikud navigeerimisjuhised, audiosisu, liiklusmärkide tuvastamine, ökonoomse sõidu soovitused ning pöördemomendi jaotumise seadistused 4WD-režiimis.

 

Veermik

Pidades sammu eelmise põlvkonna mudeli klassi juhtivaimate standarditega, kasutatakse uues X-Trailis Nissani täiustatud nelikveosüsteemi ALL MODE 4x4i. Funktsioon, mille juhtimiseks on keskkonsoolil üks pöördnupp, võimaldab valida esirattaveo, auto- või LOCK-režiimi, mis lukustab neljarattaveo püsivalt.

 

Vaikimisi režiimiks on auto-režiim, mil süsteem jälgib pidevalt siduri kasutamist, mootori pöördeid ja pöördemomenti, et vältida rataste pöörlema hakkamist ning et vajaduse korral jaotada pöördemoment esi- ja tagasilla vahel, seda kiirustel kuni 80 km/h.

 

Suurematel kiirustel reageerib süsteem ratta pöörlemisele, suunates rohkem jõudu taha, kui haarduvuse taastamiseks seda peaks vaja olema. Keerulistes olukordades ja väikestel kiirustel tagab LOCK-režiim uuele X-Trailile püsiva nelikveo. Juhil on võimalik valida ka ainult esirattaveoline versioon.

 

Mudel, mis on valmis ületama kompaktsete linnamaasturite juhtide ootuseid, on varustatud nelja elektroonilise süsteemiga, mis teevad elu koos X-Trailiga mugavamaks ja turvalisemaks: kaks neist on maailma esimesed ja kolmas on praegu ainult preemiumklassi mudelis Infiniti M.

 

Need kaks maailma esimest on aktiivne sõidukontrollisüsteem ja aktiivne mootoriga pidurdamise süsteem. Aktiivne sõidukontrollisüsteem jälgib teepinda, et tuvastada võimalikud ebatasasused, mis võivad muuta auto kere kallet, ning selle kompenseerimiseks kohandab võnkumist. Aktiivne mootoriga pidurdamise süsteem toetab Xtronicu käigukasti võimsust ja kontrollitavust, et kurvides või pidurdamisel lisada mootoriga pidurdamise jõudu. Tulemuseks on tõhusam kontroll pidurdamise üle ja parem tunnetus, seda väiksema survega pedaalile.

 

Kolmas süsteem, mis tuli turule preemiumklassi segmendis, on aktiivne teekonna kontrollimise süsteem. Pardaandurid jälgivad kiirust, roolinurka, siduri kasutust ja pidurdusjõudu ning aktiivne teekonna kontrollimise süsteem pidurdab rattaid eraldi, vajadust mööda, et vähendada alajuhitavust ja aidata juhil kurve turvalisemalt läbida. See süsteem on eriti tõhus libedal, märjal teekattel.

 

Peale selle on uues X-Trailis ka mäkke tõusu abi ja täiustatud mäest laskumise abi.

 

Jõuülekanne

Uue X-Traili välja töötamisel püstitati oma klassi parimad viimistluse-, keskkonna- ja ökonoomsusealased eesmärgid.

 

Selle saavutamiseks vähendati kaalu kõikjal kus võimalik, vaatamata sellele, et uuel X-Trailil on pinda rohkem kui eelmisel mudelil. Suurem osa tagaluugist on näiteks plastist ning aitab säästa seitse kilo.

 

Suurt tähelepanu pöörati auto aerodünaamikale - hoolikalt on läbi mõeldud nii küljepeeglite kuju kui ka spoileri vorm, mis katab summuti ja tagapaneeli.

 

Uudsed tehnoloogilised lahendused viivad uue X-Traili juhtpositsioonile oma klassis mootori ökonoomsuse poolest, seda tänu mootori mõõtmete kahandamisele. Uue X-Traili uusima põlvkonna vähendatud mootoreis on vähem ülekandesüsteemides energiat kulutavat hõõrdumist, neid iseloomustavad suurepärased tööomadused ning need tagavad suuremate mootoritega võrdväärse jõu, ent seda väiksemaid mootoreid iseloomustava ökonoomsuse ja heitkoguse juures.

 

Lisateavet uue X-Traili mootori ja mudelivaliku kohta avaldatakse siis, kui auto müügikuupäev Euroopas järgmisel aastal hakkab lähemale jõudma.