NISSAN ASSISTANCE AUTOABI

+372 606 4070

Nissan Assistance autoabi on Sinu käsutuses uue sõiduki garantiiperioodi vältel

Soovime, et saaksid sõita alati täielikus meelerahus.

Mis iganes juhtub, helista meile ja teeme kõik endast oleneva, et saaksid teekonda võimalikult kiiresti ja sujuvalt jätkata – 24 tundi ööpäevas seitse päeva nädalas!

... Veelgi enam

Pikenda veel üheks aastaks Nissan Assistance!

Nissani autoabi plussid ei piirdu eelnevaga. Kui tood oma Nissani meie juurde hooldusse, pikeneb Nissani autoabi Nissan Assistance sõiduki järgmise korralise hoolduseni Sinu autole 12 järgnevaks kuuks – ja seda isegi pärast garantiiaja lõppu.

Mis iganes juhtub, helistage kõigepealt meile

Kui ka mõni tõrge või avarii peaks juhtuma, siis Nissan Assistance tõttab Sulle kohe appi.

Nissan Assistance autoabi saadetakse Sinu juurde esimesel võimalusel. Nissan Assistance mehaanikud suudavad paljud probleemid kohapeal lahendada, misjärel saad kohe teekonda jätkata.

Kui sõidukit ei ole võimalik kohapeal remontida, toimetab meie autoabi puksiirauto Sinu sõiduki lähimasse Nissani esindusse kogenud mehaanikute hoole alla.

Ent sellega meie abi ei piirdu...

Kui Sinu sõidukit ei ole võimalik samal päeval parandada, pakume Sulle reisi jätkamiseks mõne alternatiivse transpordivõimaluse. Kui aga eelistate oodata kuni sõiduki remont lõpeb, siis korraldame Sulle majutuse kuni kolmeks päevaks.

Kuidas on lugu elektrisõidukitega?

Nissan Assistance on Sinu teenistuses!

Tasuta abi esimese 3 aasta jooksul juhul, kui jääd täielikult või peaaegu tühjenenud liitium-ioonaku tõttu teele.

Mul juhtus just äsja avarii või sõidukil tekkis tõrge. Mida peaksin tegema?

  • Jää rahulikuks, turva ala ohukolmnurgaga ja pane selga helkurvest.
  • Püüa tagada õnnetuspaigal kõigi inimeste (kaassõitjate, möödakäijate jt) ohutus.
  • Helista vajaduse korral hädaabinumbril.
  • Hoia oma sõiduki andmeid (VIN-kood ja numbrimärk) käepärast.
  • Helista Nissan Assistance numbril: +372 606 4070.
  • Teata oma sõiduki asukoht (võimaluse korral lähim ristmik).
  • Kirjelda üksikasjalikult probleemi ja anna enda telefoninumber.