Nissan JUKE: uues hübriidjõuallikas on kombineeritud innovatsioon, sõidurõõm ja tõhusus

  • Täiustatud, mitme sõidurežiimiga käigukast pakub tundlikku ja vahetut sõidunaudingut.
  • Esimese käiguga on sõitmine täiselektriline.
  • Alliance'i tehnoloogia on sujuvalt JUKE konstruktsiooni integreeritud.
  • Linnas sõidetakse kuni 80% ajast elektrirežiimis; kütusekulu väheneb kuni 40 protsenti.

Nissani ikooniline kompaktne crossover JUKE saab peagi uue hübriidjõuallika, mis suurendab tundlikkust ja jõudlust ning vähendab heitkoguseid ja kütusekulu.

Nissani elektrifitseerimise tootestrateegia kogub hoogu ja JUKE Hybrid, mis lisandub tootevalikusse hiljem sel aastal, on järjekordne verstapost meie strateegilises ambitsioonis luua 2023. aastaks täielikult elektrifitseeritud tootevalik," ütles Nissani AMIEO piirkonna esimees Guillaume Cartier.

JUKE Hybrid saab tõeliselt multimodaalse hübriidjõuallika, mis erineb täielikult tavapärastest, elektriliste lahendustega täiendatud sisepõlemismootoritest, mis omakorda pakub klientidele olulisi eeliseid:

  • täiselektriline kohaltvõtt;
  • suurem sõidunauding;
  • madal kütusekulu tänu nutikale multimodaalsele käigukastile, tõhusale regeneratiivsele pidurdamisele ja suure jõudlusega akule.

Tõhus Alliance'i mootor

Uues hübriidjõuallikas on ära kasutatud kõiki Renault'-Nissani-Mitsubishi liidu inseneriteadmisi.

JUKE'i hübriidjõuallikas sisaldab Nissani uue põlvkonna sisepõlemismootorit, mis on spetsiaalselt välja töötatud hübriidjõuallikas töötamiseks. Selle võimsus on 69 kW (94 hj) ja pöördemoment 148 Nm.

Peamise elektrimootori võimsus on 36 kW (49 hj) ja pöördemoment 205 Nm. Lõpptulemuseks on praeguse bensiinimootoriga võrreldes 25% võimsam jõuallikas, mille kütusekulu on linnatsüklis kuni 40% ja kombineeritud tsüklis kuni 20% madalam. (Andmed on kinnitamisel.)

Nutikas automaatkäigukast

Nissan JUKE Hybridi sõidurõõmu keskmes on täiustatud, madala hõõrdumisega multimodaalne käigukast.

Täiustatud algoritmi juhitavas käigukastis kasutatakse hõõrdumise vähendamiseks sisepõlemismootori nelja käigu ja elektrimootori kahe käigu vahetamiseks tavapäraste sünkronisaatorrõngaste asemel nukksidureid. Hõõrdumise vähendamiseks ei kasutata käigukastis tavasidurit. Sõiduk hakkab liikuma täiselektriliselt ja kaht elektrimootorit kasutatakse ühiselt käikude sünkroonimiseks, mis tagab sujuva, ühendatud ja tundliku kiirenduse.

Jõuallikas suudab kiirendus- ja võimsusvajaduste järgi sujuvalt ning ilma juhi sekkumiseta valida erinevad hübriidsõidu režiime.

Elektriautot meenutav sõiduelamus

JUKE Hybridi intelligentne ajamisüsteem juhib jõuallikat erinevate parameetrite järgi, et optimeerida aega, mille JUKE veedab elektrirežiimis. Kuni 80 protsenti linnasõidust toimub täielikult elektrirežiimis ja vahepeal kasutatakse hübriidfaase, et enne elektrirežiimi naasmist akut laadida. JUKE Hybrid alustab alati sõitmist elektrirežiimis ja võib selles režiimis jõuda kiiruseni kuni 55 km/h, et juht saaks nautida pidevat elektrilist sõiduelamust.

Süsteem maksimeerib automaatselt elektrirežiimi kasutust, kuid JUKE Hybridil on ka spetsiaalne elektrirežiimi lüliti, millega juht saab soovi korral mootori seisata, näiteks elamurajoonides või liiklusummikutes.

Regeneratiivne pidurdamine

Aeglustamisel toimib elektrimootor generaatorina ja kogub kineetilist energiat ning muudab selle elektrienergiaks, mis salvestatakse hübriidakusse.

JUKE Hybridil on ka sõidurežiimi valits, mis võimaldab juhil valida režiimi Eco/Normal/Sport. Sõidurežiim muudab roolimisjõudu, kliimaseadme tööd, gaasipedaali reageerimist, regeneratiivse pidurdamise käitumist ja aku laetuse olekut.

Välised muudatused

JUKE'i sportlik kupee-crossover'i disain jääb uuel Hybridil alles. Tähelepanu on pööratud igale detailile ja sõiduki aerodünaamilise tõhususe optimeerimiseks on tehtud mõned väikesed muudatused.

JUKE Hybridi esivõrel on nüüd uus Nissani kaubamärk, mille disain suurendab aerodünaamilist tõhusust, mis on võimalik tänu hübriidi madalamatele jahutusnvajadustele. Muudatusi tehti ka keres põrkerauast allpool, et parandada õhuvoolu. Hübriidversiooni jaoks lisati ainulaadne radiaatori esivõre kate, mis võimaldab õhuvoolu jahutusvajaduste järgi automaatselt reguleerida, mis vähendab võimalikult palju õhutakistust.

JUKE Hybridiga samal ajal jõuavad turule uued kahevärvilised 17-tollised valuveljed (saadaval ka sisepõlemismootoriga versioonidel) ning NISSAN Ariyale omased kahevärvilised 19-tollised aerodünaamilised veljed, mis suurendavad visuaalselt jõulisust ja tõhusust.

Sisemised uuendused

Pakiruumi maht on 354 liitrit, mida on 1,2 kWh akupaketi tõttu bensiiniversiooniga võrreldes 68 liitrit vähem. Kui tagaistmed on kokku klapitud, on pakiruumi maht 1237 liitrit, mis on oma klassis parim, ning tagaistujate põlveruum on jätkuvalt 553 mm.

TEHNILISED ANDMED*

1,6-liitrine mootor ja elektrimootor

Võimsus

hj (kW)

94 hj (69 kW) + 49 hj (36 kW)

Kütusekulu kombineeritud tsüklis*

l/km

5,2

Heide kombineeritud tsüklis*

g/km

118

* Andmed on kinnitamisel

Allikas: https://estonia.nissannews.com/et-EE/releases/release-5d69b984ae4c3dbd5c0b6c6d121b19fa-nissan-juke-uues-hubriidjouallikas-on-kombineeritud-innovatsioon-soiduroom-ja-tohusus?