Tere tulemast Horizoni „Nissan Ariya disaini avastusretk“

  • Digitaalne ajakiri Horizon süüvib Nissan Ariya täiesti uude elektrifitseeritud disaini kuue ainulaadse looga
  • Üksikasjalikud olemuslood ja eritellimusvideod tutvustavad mitmel pool maailmas töötavate Nissani disainitiimide meisterlikkust ja Nissan Design Europe’it
  • Eurooplased on üles näidanud suurt huvi Ariya vastu enam kui 10 000 potentsiaalse kliendiga sellistes suurlinnades nagu Oslo, London, Helsingi, Pariis ja Madrid

Et austada innovaatoreid, kes viisid ellu idee täiselektrilisest kupeest Nissan Ariya, avalikustab Nissan oma avastusretke koos jutustamata looga Ariya disainist. Horizon.

Eritellimusel valminud digitaalne ajakiri, mis on täis sisutihedaid artikleid, kauneid fotosid ja mujal avaldamata videosisu, pakub Horizon enneolematut vaadet murrangulise sõiduki kontseptsioonile.  Vestes  lugusid  Ariya  disainist  peente  detailideni  kaardistab  ta disainiprotsessi algusaegu läbi Nissani kõrge kvalifikatsiooniga disainitiimide objektiivi.

Sügavale Nissan Design Europe’i südamesse süüvides ulatub  Horizoni  käsitlus disaineritest ja värviekspertidest  kuni modelleerijate  ja digimudelite loojateni. Nende tiimide jagatud isiklikud  lood  toovad  esile  nende  kirgi,  inspiratsiooniallikaid  ja  loovust  Ariya  suhtes paljastades  täpselt,  kuidas  päris  esimene  visand  teisenes  detailseks disainikontseptsiooniks.

Alates  Ariya  maailma  esmaesitlusest  juulis  on  kliendid  üle  kogu  Euroopa  näidanud  üles tugevat  entusiasmi  selle  auto  suhtes.  Enam  kui  10 000  inimest  on  registreerinud  oma huvi. Oslo, London, Helsingi, Pariis ja Madrid moodustavad nende linnade esiviisiku, kus need inimesed elavad.

„Innovatsiooni  defineeritakse  kui  silmapiiri  taha  piilumist  –  tehnika  ja  loovuse  piiride kompamist, et realiseerida midagi uut ja põnevat. See on just see, mida esindab Nissan Ariya,“ ütleb Nissan Design Europe’i asepresident Matthew Weaver.

Kuuest  ainulaadsest  loost  koosnev  olemuslugude  sari  pakub  lugejatele  peeni  detaile sellest,  kuidas  Ariya  disainikontseptsioon  ellu  viidi,  alates  kaasakiskuvatest  vestlustest juhtivate disainerite vahel kuni auto taga olevate meistrite disainipäevikuteni ja Jaapani kunstimeisterlikkuse  mõju tutvustust.  Iga  lugu  pakub  lähemat  sissevaadet meeskonnatöösse,  pühendumisse  ja  kirge,  mis  aitas  defineerida  Ariya  kui  Nissani intelligentse  mobiilsuse  (Nissan  Intelligent  Mobility)  uue  ikooni  ja  sõiduki,  mis  ületab klientide ootused.

Paeluvad  lood  Horizonis  on  veelgi  paremini  ellu  äratatud  mõjuvas  videosarjas,  mis  on kättesaadav ajakirjas ja Nissan Europe’i YouTube’i kanali kaudu [Link].

Ajakiri  on  kättesaadav  väikesetiraažilise  trükisena  ja  digitaalselt  nautimiseks  inimestele üle kogu Euroopa.

Weaver jätkab: ”Ariya on Nissani jaoks uue peatüki algus. See esindab meie iseloomulikku uut  disainikeelt,  ajatut  Jaapani  futurismi  (Timeless  Japanese  Futurism).  See  filosoofia austab Nissani peene käsitöömeisterlikkusega jaapanipärast DNA-d, kuid sisaldab värsket vaatenurka, meie visiooni sidusamast ja elektrifitseeritumast tulevikust.“

„Ariyasse  valatud  raske  töö,  pühendumus  ja  Nissan  Design  Europe’is  ning  üle  kogu maailma valitsev meeskonnavaim on selle visiooni ellu viinud. Horizoniga  saame jagada omaenese kogemusi sellest, kuidas see visioon on Ariyaga täielikult ellu viidud – ja mida see tähendab meile kõigile, kes me oleme kaasatud selle kavandamisse. Loodame, et meie lugu  võimaldab  inimestel  üleni  sukelduda  elektrisõidukite  disaini  uude  ja  põnevasse maailma.“

Teiegi võite liituda nende 10 000 inimesega, kes on registreerinud oma huvi ja hakkavad esimestena  saama  eksklusiivseid  värskendusi  Ariya  kohta  külastades  Nissan  veebilehte https://www.nissan.ee/soidukid/uued-soidukid/ariya.html.

Horizon on kättesaadav siit. Kasutage ülal paremal olevat jagamise funktsiooni, et saata see teistele, ja vaadake YouTube’i videosarja siit.

Lisateabe saamiseks Nissani toodete, teenuste ja kestlikule liikuvusele pühendumise kohta külastage saiti nissan-global.com. Meid saate jälgida ka Facebookis, Instagramis, Twitteris ja LinkedInis ning vaadata meie uusimaid videoid YouTube’ist.