Tagasi

Nissan esitles CES-il uut kerget mürasummutustehnoloogiat

Nissan esitleb selle aasta CES-il uut materjali, mis aitab autosalongid vaiksemaks muuta samal ajal aga ka suurendades energiatõhusust.

LAS VEGAS (9. jaanuar 2020). Nissan esitleb tänavusel CES-il uut materjali, mis aitab autosalongid vaiksemaks muuta suurendades samal ajal ka energiatõhusust.

Nissan demonstreerib sel nädalal Las Vegases messil CES 2020 uut kerget heliisolatsioonimaterjali ehk akustilist metamaterjali.

Uue materjali koostis on lihtne. Võrekonstruktsiooni ja plastkihi kombinatsioon kontrollib õhu vibratsioone, et piirata lairibamüra (500–1200 hertsi), nagu maantee- ja mootorimüra, edasikandumist.

Praegu koosneb enamik selle sagedusriba isoleerimiseks kasutatavatest materjalidest peamiselt raskest kummiplaadist. Nissani uus akustiline metamaterjal kaalub nendest neljandiku, tagades samal tasemel heliisolatsiooni.

Selle lihtsa struktuuri tõttu on materjali kulukonkurentsivõime masstootmise mõistes peaaegu sama, mis praegustel materjalidel või isegi parem. Seetõttu saab seda materjali kasutada ka sõidukites, kus heliisolatsioonimaterjalide kasutamine on praegu kulude või massi tõttu keeruline.

Nissan alustas metamaterjali tehnoloogia uurimist 2008. aasta paiku. Tol ajal kasutati metamaterjali ülitundlikes antennides, mida kasutati elektromagnetiliste lainete uurimiseks. Nissan võttis metamaterjali tehnoloogia kasutusele helilainete vallas, millele järgnes akustilise metamaterjali leiutamine.

Sõidukite kergemaks muutmine aitab energiatõhususe suurendamise kaudu vähendada sõitmise keskkonnamõju. See suurendab ka sõidurõõmu, sest vaikne salong muudab sõitmise veelgi mugavamaks.

Messi CES 2020 külastajad saavad uut akustilist metamaterjali näha ja kogeda Nissani väljapanekul Las Vegase konverentsikeskuse põhjahallis boksis 6306. Sel aastal kestab mess 7.–10. jaanuarini.

Intervjuud Nissani täiustatud materjalide inseneri Susumu Miuraga saab YouTube'is. Viimased CES 2020 uudised leiate Nissani globaalsest CES-i uudiste keskusest. Meid leiate ka Twitterist, Instagramist, YouTube'ist ja LinkedInist (sildid: #Nissan #CES2020 #NissanCES).

Nissani uut kerget heliisolatsioonimaterjali ehk akustilist metamaterjali näidatakse sel nädalal Las Vegases messil CES 2020. Uue materjali koostis on lihtne.
Võrekonstruktsiooni ja plastkihi kombinatsioon kontrollib õhu vibratsioone, et piirata lairibamüra (500–1200 hertsi), nagu maantee- ja mootorimüra edasikandumist.
 

# # #

Teave Nissan Motor Co. Ltd. kohta
Nissan on üleilmne sõidukitootja, kes müüb kaubamärkide Nissan, INFINITI ja Datsun all rohkem kui 60 mudelit. 2017. majandusaastal müüs ettevõte üle maailma rohkem kui 5,77 miljonit sõidukit, teenides 11,9 triljonit jeeni tulu. 1.aprillil 2017 tegi ettevõte algust NISSAN M.O.V.E 2022 6-aasta pikkuse kavaga, mille eesmärk on aastaeelarve tulude kasv 30% võrra 2022 aasta lõpuks 16,5 triljoni jeeni võrra.  Kumulatiivne vaba rahakäive 2,5 triljonit jeeni. Osana Nissan M.OV.E. 2022 plaanist kavatseb ettevõte laiendada oma liidripositsiooni elektriautode vallas, mida sümboliseerib maailmas enim müüdud elektriauto ajaloos – Nissan LEAF. Nissani üleilmsest peakontorist Yokohamas Jaapanis hallatakse ettevõtte tööd kuues piirkonnas: Aasia ja Okeaania, Aafrika, Lähis-Ida ja India, Hiina, Euroopa, Ladina-Ameerika ja Põhja-Ameerika. Nissanis töötab globaalselt 247 500 inimest. Nissan ja Prantsuse tootja Renault on Renault'-Nissani liiduna teinud koostööd alates aastast 1999. Aastal 2016 omandas Nissan 34% Mitsubishi Motorsi aktsiatest ja sellega sai Mitubishi Motorsist liidu kolmas liige. Renault-Nissan-Mitsubishi on täna maailma suurim autotootjate liit, müües aastas kokku rohkem kui 10,6 miljonit sõidukit 2017. aastal.

Nissan Euroopas
Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagustest tootjaist, kes pakub disaini, teadus- ja arendustöö, tootmise, logistika ning müügi ja turunduse valdkonnas tööd enam kui 16 000 inimesele. 2018 aastal toodeti Nissani tehastes Suurbritannias, Hispaanias ja Venemaal üle 600 000 sõiduki, mille hulka kuuluvad auhindadega pärjatud crossover'id, tarbesõidukid ja maailma populaarseim elektriauto Nissan LEAF. Võttes eesmärgiks saavutades null emissiooni ja null surmaga lõppenud õnnetusjuhtumit teedel on Nissan juhtiv intelligentse mobiilsuse visiooni looja. Nissani tooted ja tehnoloogiad on disainitud läbi 360 kraadise tuleviku spektri, et kinnitada ettevõtte otsuseid, kuidas me autodega sõidame, kuidas neid energiaga varustame ja ümbritsevasse maailma integreerime.

Nissan Nordic Europe OY põhitegevuseks on Nissani sõidukite ja varuosade import ning hulgimüük Nissani edasimüüjatele Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis. Nissan Nordic Europe Eesti kontor asub Tallinnas Osmussaare tee 10 ning haldab Baltimaade edasimüüjaid. nissan.ee/

Rohkem infot meie toodete, teenuste ja pühendumusele jätkusuutlike transpordilahenduste kohta leiate kodulehelt nissan-global.com. Jälgi meid Twitteris @NissanMotor

Rohkem infot:
Margus Mikk, Country Manager
Tel +372 502 4304
mmikk@nissan-europe.com

Henri Daum, Marketing Manager
Tel +375 5343 5754
hdaum@nissan-europe.com

Marina Maneas Bakkum, Communications Director, Nissan Nordic Europe
Tel +47 9002 1343
mmaneasbakkum@nissan-europe.com

VÄLJA ANTUD NISSANI POOLT